Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení adaptovatelnosti studijních opor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015QF" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015QF - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení adaptovatelnosti studijních opor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hodnocení adaptovatelnosti výuky lze uskutečňovat, jsou-li naplněny vhodné podmínky, tj. prostředí a studijní materiál. Z řady kategorií adaptovatelnosti se soustředíme na jednu z nich - adaptovatelnost výukového materiálu. Kapitola přibližuje metodiku pro tvorbu specifického studijního materiálu. Metodika tvorby adaptovatelných výukových materiálů vychází z obecných pedagogických zásad, metodiky tvorby distančních učebnic a pravidel eLearningové formy výuky. Pro tuto oblast jsou stanovena kritéria hodnocení. Studijní materiály jsou posuzovány recenzenty, kteří využívají speciální oponentní dotazník, s jehož strukturou se v kapitole seznámíme.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluating adaptability of study materials

  • Popis výsledku anglicky

    Evaluating the adaptability of instruction to eLearning is generally preceded by the creation of appropriate performance requirements, including the right environment and study materials. From various categories of adaptability, we concentrate on just one - adaptability of study material. The chapter discusses the methodology and design for creating study material specifically adapted to the eLearning environment. The methodology for creating adaptable learning materials is derived from general pedagogical principles, the methodology of creating distance textbooks and rules for the eLearning form of education. Criteria for evaluation of eLearning are identified in this area. eLearning study materials will be evaluated by reviewers of the study materials using a specially designed questionnaire. The structure and questions included within this questionnaire are presented in this chapter.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Přístupy k evaluaci eLearningu

  • ISBN

    978-80-7464-121-3

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    87-101

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly