Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přehled přístupů k evaluaci eLearningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130176Y - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přehled přístupů k evaluaci eLearningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola předkládá přehled o přístupech k evaluaci eLearningu z našich i zahrančních zdrojů. Vzhledem k záměru projektu , předložit model pro systematickou evaluaci eLearningu a stanovit faktory, které mohou ovlivňovat jeho kvalitu, efektivitu a ekonomiku, jsme se rozhodli pro systémový přístup. Při studiu dostupných zdrojů o eLearningu jsme se zaměřili mj. na takové studijní materiály, které by nám pomohly zvolit vhodné subsystémy či prvky v systému evaluace eLearningu. Jako ukázky jsme vybrali Kirkpatrickův čtyřúrovňový model, rámcový model pro evaluaci eLearningu autorů Hughese a Attwella, švédský model pro hodnocení kvality eLearningu a práce Badula Khana, ve kterých autor systematicky objasňuje souvislosti důležité pro vytváření smysluplného eLearningového prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to evaluation of eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter provides a summary on approaches to evaluation of eLearning. The goals of this project are to develop a systems approach to evaluation of eLearning and to determine factors that may influence the quality, effectiveness and economy of eLearning. When studying available resources on eLearning, we focused on those that would help us to choose suitable subsystems or elements in the eLearning evaluation system. As examples, we chose Kirkpatrick?s four-level model, a framework model for evaluating eLearning by authors Hughes and Attwell, a Swedish model for assessing eLearning quality and the work of Badul Khan, in which the author systematically clarifies the matters important for creating a sensible eLearning environment.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Přístupy k evaluaci eLearningu

  • ISBN

    978-80-7464-121-3

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    17-34

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly