Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model of eLearning Projekt Evaluation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130157P" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A130157P - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Model of eLearning Projekt Evaluation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the model of eLearning evaluation process, specifically with a proposal of methods and means for eLearning project evaluation. There are many approaches to eLearning projects evaluation. Let us consider eLearning as an educational project. An educational project, just like other projects, is comprised of design phases, proceeding one after another and interrelating. An eLearning project passes through several phases of its development: from planning through the development of studysupports and the pilot stage, to usage of project results in instruction, namely in distance learning. eLearning project can be evaluated during each of its phase and as a whole project as well. It means for each phase of the project we have to collect reliable information to determine criteria of the phase quality.

  • Název v anglickém jazyce

    Model of eLearning Projekt Evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the model of eLearning evaluation process, specifically with a proposal of methods and means for eLearning project evaluation. There are many approaches to eLearning projects evaluation. Let us consider eLearning as an educational project. An educational project, just like other projects, is comprised of design phases, proceeding one after another and interrelating. An eLearning project passes through several phases of its development: from planning through the development of studysupports and the pilot stage, to usage of project results in instruction, namely in distance learning. eLearning project can be evaluated during each of its phase and as a whole project as well. It means for each phase of the project we have to collect reliable information to determine criteria of the phase quality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th ECEL

  • ISBN

    978-1-908272-23-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    382-389

  • Název nakladatele

    Academic Publishing Limited

  • Místo vydání

    Brighton

  • Místo konání akce

    University of Brighton

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku