Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specific tool for evaluation of eLearning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012G5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012G5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Specific tool for evaluation of eLearning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper we deal with a problem of ?Evaluation of eLearning? from the aspect of adaptability. We consider eLearning as an educational project. We have determined phases both of eLearning project and phases of evaluation and we designed criteria for their evaluation. In case of adaptive eLearning we need to extend the items. The study support evaluation form consists of four criteria groups: fundamental characteristic of study support, basic properties of the study support structure, feedback properties and special properties of layers.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific tool for evaluation of eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper we deal with a problem of ?Evaluation of eLearning? from the aspect of adaptability. We consider eLearning as an educational project. We have determined phases both of eLearning project and phases of evaluation and we designed criteria for their evaluation. In case of adaptive eLearning we need to extend the items. The study support evaluation form consists of four criteria groups: fundamental characteristic of study support, basic properties of the study support structure, feedback properties and special properties of layers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interactive Collaborative Learning

  • ISBN

    978-1-4577-1746-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    423-427

  • Název nakladatele

    International Association of Online Engineering

  • Místo vydání

    Austria

  • Místo konání akce

    Piešťany, Slovensko

  • Datum konání akce

    21. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku