Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Soulad rozvíjení prostorových představ mezi preprimárním a primárním vzděláváním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016NR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016NR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Soulad rozvíjení prostorových představ mezi preprimárním a primárním vzděláváním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá návaznosti matematiky s aspektem na geometrii mezi mateřskou a základní školou, a to jak v teoretické, tak v praktické rovině. V teoretické části poukazuje na stav této (ne)návaznosti na českých školách, vyplývající důsledky a popisuje konkrétní návaznosti podle rámcových vzdělávacích programů pro příslušné vzdělávání (předškolní, základní). V praktické části ukazuje jedno z mnoha řešení podpory návaznosti, a to na konkrétním příkladu organizace a zejména obsahové náplně přípravných kroužků pro předškoláky.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial Skills Development and Its Concord with Pre-primary and Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This article addresses the link-up of mathematics with accent on geometry between nursery and primary schools, on both theoretical and practical level. In the theoretical part, the article focuses on the situation of this (non)link-up at the Czech schools, its consequences, and a description of particular link-ups in accordance with general educational programmes for the relevant educational level (pre-school, primary). In the practical part, the article shows one of the many solutions for the support of link-up in a way of a particular exemplary organization and mainly of preparative courses for pre-schoolers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ACTA UNIVERSITATIS PALACKIANAE OLOMUCENSIS, FACULTAS PAEDAGOGICA, MATHEMATICA VIII

  • ISBN

    978-80-244-3048-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    327-330

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku