Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klady a zápory strategie partnerství mateřských a základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156632" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156632 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klady a zápory strategie partnerství mateřských a základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prostřednictvím článku bychom chtěli nastínit kontextualitu preprimárního a primárního vzdělávání se zaměřením na výhody a nevýhody realizace výchovně vzdělávací činnosti na těchto školských stupních v rámci jedné nstituce. Vnímáme-li primární vzděláváníjako počátek povinného vzdělávání, pak nepopiratelný význam preprimárního vzdělávání můžeme spatřovat jako cílevědomou přípravu na úspěšný vstup dítěte do školského procesu. Záměrem článku je představit vizi návazného kurikula těchto dvou školských stupňů v konfrontaci s reálnou úrovní této problematiky v praxi mateřských a základních škol. Reflexe reality byla zjišťována prostřednictvím analýzy názorů stratifikovaně vybraného souboru.

  • Název v anglickém jazyce

    Positives and Negatives of Partnership Strategy between Nursery and Primary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Through the article we would like to outline the contextuality of pre-primary and primary education in focus on the advantages and disadvantages and their implementation in educational activities at these school grades within one institution. If we perceive primary education as the beginning of compulsory education, then the undeniable importance of pre-primary education we can see as a purposeful preparation of the child for successful entry into the educational process. The intention of the article isto present a vision of follow up the curriculum of these two levels in confrontation with real levels of this issue in practice at nursery and primary schools. The reflexion of reality was determined by analyzing the opinions stratified selected from the sample of respondents.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    320-324

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus