Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky testování dovedností z matematiky u žáků 3. a 5. tříd ZŠ v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13017A6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13017A6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky testování dovedností z matematiky u žáků 3. a 5. tříd ZŠ v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na jaře 2012 proběhlo v rámci projektu ?Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků se zaměřením na jejich rozvoj? Společnosti pro kvalitu školy ve spolupráci s pedagogickou fakultou OU elektronické testování dovedností žáků 5. a 9. tříd ZŠ v ČR z jazyka českého, matematiky, cizího jazyka a přírodovědných předmětů. Kromě toho proběhlo u stejné společnosti pilotní testování 3. a 7. tříd ze stejných předmětů. V tomto příspěvku se věnujeme pouze testování dovedností z matematiky žáků 3. a 5. tříd ZŠ. Zabýváme se zde typy úloh zařazených do testování a analýze úloh především z hlediska úspěšnosti jejich řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    Results of testing of mathematics skills in the third and fifth grade pupils at basic schools in the Czech

  • Popis výsledku anglicky

    In the spring of 2012 we electronically tested the skills of 5th and 9th grade pupils in the of basic schools in the Czech Republic from the czech language, mathematics, foreign language and science in the project ?Diagnosis knowledge and skills of students focusing on their development? of the Society for Quality Schools in cooperation with the Pedagogical Faculty OU. Moreover, the same company was piloting the 3rd and 7ht grade pupils from the same objects. In this paper, we discuss only testing skills in mathematics of the 3rd and 5th grade pupils of basic schools. We deal here with the types of tasks included in the testing and analysis tasks especially in terms of the success of their solutions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii

  • ISBN

    978-80-555-0664-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    272-277

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    20. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku