Výsledky testování dovedností z matematiky u žáků 3. a 5. tříd ZŠ v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13017A6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13017A6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky testování dovedností z matematiky u žáků 3. a 5. tříd ZŠ v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Na jaře 2012 proběhlo v rámci projektu ?Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků se zaměřením na jejich rozvoj? Společnosti pro kvalitu školy ve spolupráci s pedagogickou fakultou OU elektronické testování dovedností žáků 5. a 9. tříd ZŠ v ČR z jazyka českého, matematiky, cizího jazyka a přírodovědných předmětů. Kromě toho proběhlo u stejné společnosti pilotní testování 3. a 7. tříd ze stejných předmětů. V tomto příspěvku se věnujeme pouze testování dovedností z matematiky žáků 3. a 5. tříd ZŠ. Zabýváme se zde typy úloh zařazených do testování a analýze úloh především z hlediska úspěšnosti jejich řešení.
Název v anglickém jazyce
Results of testing of mathematics skills in the third and fifth grade pupils at basic schools in the Czech
Popis výsledku anglicky
In the spring of 2012 we electronically tested the skills of 5th and 9th grade pupils in the of basic schools in the Czech Republic from the czech language, mathematics, foreign language and science in the project ?Diagnosis knowledge and skills of students focusing on their development? of the Society for Quality Schools in cooperation with the Pedagogical Faculty OU. Moreover, the same company was piloting the 3rd and 7ht grade pupils from the same objects. In this paper, we discuss only testing skills in mathematics of the 3rd and 5th grade pupils of basic schools. We deal here with the types of tasks included in the testing and analysis tasks especially in terms of the success of their solutions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
ISBN
978-80-555-0664-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
272-277
Název nakladatele
Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
20. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—