Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA130177P" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A130177P - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie pojednává o vzdělávání jako hodnotě sociálně vyloučených romských žáků základních škol v České republice. Kniha obsahuje jak teoretická východiska, tak zcela originální novou koncepci výzkumu. Prostor je věnován pedagogickým, psychologický a také obecně společenským otázkám souvisejícím s fenoménem vzdělávání. Výzkum odpovídá na otázku, zda romští žáci vnímají vzdělávání jako hodnotu. Dále je předmětem zda a jak lze měřit hodnoty vzdělanostní trajektorii těchto žáků. Charakter výzkumu je kvantitativně orientovaný. Výsledky rozvíjí dosavadní neucelená zjištění, přinášejí nové pohledy na zkoumaný pedagogický problém.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of value constructs in education of Roma pupils in primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph discusses the value of process of schooling in the context of socially excluded Roma pupils in primary schools in the Czech Republic. The work is divided into theoretical and empirical part. Theoretical chapters form a comprehensive insightinto the solving problem. Space is devoted to the psychological, pedagogical, empirical and social issues related to the phenomenon of schooling. In this study we analyzed the construct of the process of schooling as a value for the target group. Character of the research is quantitatively oriented. The results bring new developing findings, and new insights to the research of the pedagogical problem.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-233-3

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy