Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace pedagogického procesu osobnostního a sociálního rozvoje z pohledu výzkumu pedagogicko-psychologických jevů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43917807" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43917807 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svoboda.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svoboda.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-74" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-74</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace pedagogického procesu osobnostního a sociálního rozvoje z pohledu výzkumu pedagogicko-psychologických jevů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zamýšlí nad problematikou metodologického postupu při evaluaci pedagogického procesu osobnostního a sociálního rozvoje. Text má teoretický charakter a je strukturován do několika oblastí. V úvodu je stručně vymezen význam evaluace pedagogického procesu osobnostního a sociálního rozvoje včetně jeho možných evaluačních modelů. Za inspirativní pro evaluaci výukových programů se zaměřením na rozvoj osobnosti žáků považujeme model dle D. L. Kirkpatricka a J. D. Kirkpatricka. Těžištěm příspěvku je analýza evaluace z pohledu empirického výzkumu pedagogicko-psychologických jevů. Poslední oblastí příspěvku je problematika validity a reliability evaluačních výsledků z evaluovaných výukových programů se zaměřením na rozvoj osobnostních a sociálních kompetencí žáků na ZŠ a SŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of pedagogical process of personal and social development from the research of pedagogical-psychological phenomena point of view

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the methodological issues of the evaluation of pedagogical process of Personal and Social Development. This paper has a theoretical basis and is structured into several areas. The introduction of the paper shortly characterizes themeaning of the evaluation of pedagogical process of Personal and Social Development including its possible evaluation models. The model by D. L. Kirkpatrick and J. D. Kirkpatrick is considered to be instrumental to evaluation of teaching programs focusedon Personal and Social Development. The evaluation analysis from the view of empiric research of pedagogical-psychological phenomena is the focus of this paper. The last area of this contribution deals with the issue of validity and reliability of the results from the evaluated educational programs focused on Personal and Social Development of competencies of students in primary and secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu : sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    103-108

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku