Speech Education as a Tool for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140185F" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140185F - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Speech Education as a Tool for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poukazuje na okolnosti související se změnou vzdělávacích podmínek v současné škole, přičemž se zaměřuje na oblast komunikativní kompetence žáků z hlediska faktorů podmiňujících dosažení funkční jednoty mluvené a grafické podoby řeči. Popisujerizika osvojování komunikativní kompetence u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Speech Education as a Too for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities
Popis výsledku anglicky
The paper refers to the circumstances associated with the change of educational conditions at the present-day school. It is focused on the communicative competence of pupils from the perspective of factors that effect the achievement of functional unityof spoken and graphic form of speech. It describes the risks of acquisition of the communicative competence of pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Educational Alternatives
ISSN
1313-2571
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
BG - Bulharská republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
145-158
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—