Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Speech Education as a Tool for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140185F" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140185F - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Speech Education as a Tool for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poukazuje na okolnosti související se změnou vzdělávacích podmínek v současné škole, přičemž se zaměřuje na oblast komunikativní kompetence žáků z hlediska faktorů podmiňujících dosažení funkční jednoty mluvené a grafické podoby řeči. Popisujerizika osvojování komunikativní kompetence u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Speech Education as a Too for Inclusive Educationa of Pupils with Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper refers to the circumstances associated with the change of educational conditions at the present-day school. It is focused on the communicative competence of pupils from the perspective of factors that effect the achievement of functional unityof spoken and graphic form of speech. It describes the risks of acquisition of the communicative competence of pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Educational Alternatives

  • ISSN

    1313-2571

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    145-158

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus