New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401892" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1401892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studentaa jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
Název v anglickém jazyce
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Popis výsledku anglicky
Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studentaa jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
ISBN
978-80-7231-919-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
32-39
Název nakladatele
Vydavatelské oddělení UO
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—