Teaching algorithm in adaptive e-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018TX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018TX - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching algorithm in adaptive e-learning
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit v elektronické podobě vzdělávání. Elektronickou podobou vzdělávání máme na mysli individuální elektronickou výuku, ve které dochází ke sloučení elektronického vzdělávání a individualizace. Tuto elektronickou výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel přizpůsobí výuku šitou na míru jeho potřebám. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databází různých stylů učení, vlastností studentů a metodiky tvorby adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení se jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formou výuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější.
Název v anglickém jazyce
Teaching algorithm in adaptive e-learning
Popis výsledku anglicky
Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit v elektronické podobě vzdělávání. Elektronickou podobou vzdělávání máme na mysli individuální elektronickou výuku, ve které dochází ke sloučení elektronického vzdělávání a individualizace. Tuto elektronickou výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel přizpůsobí výuku šitou na míru jeho potřebám. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databází různých stylů učení, vlastností studentů a metodiky tvorby adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení se jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formou výuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teaching algorithm in adaptive e-learning
ISBN
9788897772026
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
GUIDE association
Místo vydání
Atheny
Místo konání akce
Athens
Datum konání akce
3. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—