Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1601GD5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1601GD5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Potřeba celoživotního učení je aktuálním tématem již několik desetiletí. Požadavky na učitele, kteří - podle odborníků - by měly představovat "vzdělávací průvodce" - jsou postupně transformovány. Role učitele se přesouvá z výchozí polohy směrnice, do polohy "blíže ke studentům". Proto je logické, že moderní metody vzdělávání jsou důležité více než kdy jindy. Zefektivnění procesu vzdělávání prostřednictvím individualizace výuky by měla být viditelná na dvou úrovních: zisk studentů nových informací by mělbýt rychlejší; znalosti a dovednosti by měly být získány ve více přirozeným způsobem (osobně na míru pro každého studenta).

  • Název v anglickém jazyce

    Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    Potřeba celoživotního učení je aktuálním tématem již několik desetiletí. Požadavky na učitele, kteří - podle odborníků - by měly představovat "vzdělávací průvodce" - jsou postupně transformovány. Role učitele se přesouvá z výchozí polohy směrnice, do polohy "blíže ke studentům". Proto je logické, že moderní metody vzdělávání jsou důležité více než kdy jindy. Zefektivnění procesu vzdělávání prostřednictvím individualizace výuky by měla být viditelná na dvou úrovních: zisk studentů nových informací by mělbýt rychlejší; znalosti a dovednosti by měly být získány ve více přirozeným způsobem (osobně na míru pro každého studenta).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning

  • ISSN

    1560-4624

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    90-104

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus