Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1601GD5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1601GD5 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning
Popis výsledku v původním jazyce
Potřeba celoživotního učení je aktuálním tématem již několik desetiletí. Požadavky na učitele, kteří - podle odborníků - by měly představovat "vzdělávací průvodce" - jsou postupně transformovány. Role učitele se přesouvá z výchozí polohy směrnice, do polohy "blíže ke studentům". Proto je logické, že moderní metody vzdělávání jsou důležité více než kdy jindy. Zefektivnění procesu vzdělávání prostřednictvím individualizace výuky by měla být viditelná na dvou úrovních: zisk studentů nových informací by mělbýt rychlejší; znalosti a dovednosti by měly být získány ve více přirozeným způsobem (osobně na míru pro každého studenta).
Název v anglickém jazyce
Individualisation and personalisation of education - modern trend of eLearning
Popis výsledku anglicky
Potřeba celoživotního učení je aktuálním tématem již několik desetiletí. Požadavky na učitele, kteří - podle odborníků - by měly představovat "vzdělávací průvodce" - jsou postupně transformovány. Role učitele se přesouvá z výchozí polohy směrnice, do polohy "blíže ke studentům". Proto je logické, že moderní metody vzdělávání jsou důležité více než kdy jindy. Zefektivnění procesu vzdělávání prostřednictvím individualizace výuky by měla být viditelná na dvou úrovních: zisk studentů nových informací by mělbýt rychlejší; znalosti a dovednosti by měly být získány ve více přirozeným způsobem (osobně na míru pro každého studenta).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning
ISSN
1560-4624
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
90-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—