Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA2101M48" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A2101M48 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170" target="_blank" >https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Konteksty pedagogiczne

  • ISSN

    2300-6471

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1(10 2018

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    83-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus