Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA2101M48" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A2101M48 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170" target="_blank" >https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.
Název v anglickém jazyce
Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Popis výsledku anglicky
Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Konteksty pedagogiczne
ISSN
2300-6471
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1(10 2018
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
83-95
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—