Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2101M46" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2101M46 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku představujeme učitelku mateřské školy a její samostudium, jako jeden z prostředků jejího profesního rozvoje. Profesní rozvoj provází učitelku po celou dobu výkonu její profese. Jednou z jeho rovin je samostudium. To je významné tím, že učitelka si v něm sama stanovuje cíle, oblasti svého vzdělávání, sama sebe motivuje, sama sebe kontroluje, hodnotí. Je jednou z možností naplnění jejich vzdělávacích potřeb. Vzdělávací potřeby učitelek vycházejí z jejich úsilí o snahu vykonávat svou práci odborně, kvalifikovaně, aby jejich profesní činnosti byly v co největší míře přínosné pro rozvoj dítěte v edukačním prostředí v mateřské škole. Náš výzkum je zaměřen na tuto snahu učitelek v souvislosti s využíváním samostudia. Zkoumali jsme východiska jejich samostudia, na které vzdělávací oblasti je zaměřeno, jaké překážky učitelky shledávají v jeho využívání. Využívání samostudia učitelek v praxi jsme zkoumali i ve vztahu k jejich délky praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School

  • Popis výsledku anglicky

    V příspěvku představujeme učitelku mateřské školy a její samostudium, jako jeden z prostředků jejího profesního rozvoje. Profesní rozvoj provází učitelku po celou dobu výkonu její profese. Jednou z jeho rovin je samostudium. To je významné tím, že učitelka si v něm sama stanovuje cíle, oblasti svého vzdělávání, sama sebe motivuje, sama sebe kontroluje, hodnotí. Je jednou z možností naplnění jejich vzdělávacích potřeb. Vzdělávací potřeby učitelek vycházejí z jejich úsilí o snahu vykonávat svou práci odborně, kvalifikovaně, aby jejich profesní činnosti byly v co největší míře přínosné pro rozvoj dítěte v edukačním prostředí v mateřské škole. Náš výzkum je zaměřen na tuto snahu učitelek v souvislosti s využíváním samostudia. Zkoumali jsme východiska jejich samostudia, na které vzdělávací oblasti je zaměřeno, jaké překážky učitelky shledávají v jeho využívání. Využívání samostudia učitelek v praxi jsme zkoumali i ve vztahu k jejich délky praxe.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci

  • ISBN

    978-83-232-3437-1

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    291-306

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo naukovwe UAM

  • Místo vydání

    Poznaň - Polsko

  • Kód UT WoS kapitoly