Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive education process simulation in electronic environment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018D8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018D8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive education process simulation in electronic environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the Pedagogical Faculty, University of Ostrava, a team of academic workers and PhD students has been specializing, within the scope of the departments research focus, in adaptive e-learning. The research is based on the pedagogical-psychological grounds of the so-called adaptive education theory that is going through adaptive modeling process before it will be tested in real education. The modeling, with the help of virtual students and study supports, should uncover possible errors in the expert rules formulation that have been formulated for assigning the ideal and real study material to the students according to their identified learning style.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive education process simulation in electronic environment

  • Popis výsledku anglicky

    At the Pedagogical Faculty, University of Ostrava, a team of academic workers and PhD students has been specializing, within the scope of the departments research focus, in adaptive e-learning. The research is based on the pedagogical-psychological grounds of the so-called adaptive education theory that is going through adaptive modeling process before it will be tested in real education. The modeling, with the help of virtual students and study supports, should uncover possible errors in the expert rules formulation that have been formulated for assigning the ideal and real study material to the students according to their identified learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distance learning, simulation and communication 2013

  • ISBN

    978-80-7231-919-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    106-113

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku