Hodnotové konstrukty romských žáků ke vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140190B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140190B - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnotové konstrukty romských žáků ke vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený příspěvek se zabývá vybranými hodnotovými otázkami souvisejícími se vzděláváním romských žáků 2. stupně základních škol v podmínkách České republiky. Interpretuje obecné a individuální hodnotové atributy dotčených žáků a odpovídá na otázku, jak sami žáci vnímají proces vzdělávání a v jakých výzkumných kontextech lze sledovat tyto pedagogické kategorie.
Název v anglickém jazyce
Value constructs of Roma pupils to school education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some issues related to values of education of Roma pupils in primary schools in the Czech Republic. It interprets general and individual value attributes of the pupils´school education and gives the answers on the question of how thepupils perceive their own learning process and in what contexts it can be discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sociální pedagogika v kontextu životních etap člověka
ISBN
978-80-87182-43-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
303-309
Název nakladatele
Institut mezioborových studií Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
18. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—