Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501C27" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501C27 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vědecká monografie je kolektivním výzkumným dílem předních uznávaných odborníků v daném odboru. Přináší klíčové teoretické a empirické poznatky, vážící se k přímé edukaci žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Definuje obecnái hlubší východiska edukace z pohledu speciální pedagogiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive education of pupils in primary school with special educational needs

  • Popis výsledku anglicky

    The scientific monograph is a collective research work of leading recognized experts in the particular field. It presents key theoretical and empirical knowledge, which relates to the direct education of pupils with special educational needs. It definesgeneral and deeper bases of education from the point of view of special education. Pupils of school age should be given significant attention. It is a period in which the human being greatly develops and forms and all the necessary conditions for successful integration into society are built, in the broadest sense of the word. The aim of the book was to focus on pupils with special educational needs, on the key factors of school education, the school environment and ending with other factors which fromthe perspective of special education belong to the category of the social consequences of the disability.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-674-4

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy