Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

iPad integration in to the current professional practice of teachers in primary and secondary schoolls

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    iPad integration in to the current professional practice of teachers in primary and secondary schoolls

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tablets in the last few years have significantly changed the way the use of ICT. Tablets occupied an important place at the expense of classical computers and laptops. This paper deals with the analysis of the usual procedures for teachers at primary andsecondary school in terms of the use of ICT. Discusses the integration of the iPad tablet from the perspective of teachers and schools in descibed procedures. The paper also briefly addresses the description of the currently available operating systemsfor tablets and justifies the choice of operating system iOS described.

  • Název v anglickém jazyce

    iPad integration in to the current professional practice of teachers in primary and secondary schoolls

  • Popis výsledku anglicky

    Tablets in the last few years have significantly changed the way the use of ICT. Tablets occupied an important place at the expense of classical computers and laptops. This paper deals with the analysis of the usual procedures for teachers at primary andsecondary school in terms of the use of ICT. Discusses the integration of the iPad tablet from the perspective of teachers and schools in descibed procedures. The paper also briefly addresses the description of the currently available operating systemsfor tablets and justifies the choice of operating system iOS described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientia iuvenis

  • ISBN

    978-80-558-0650-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    450-455

  • Název nakladatele

    Constantine the Philosopher University in Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra, SK

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku