Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ways of ipad tablet use and its sparing at school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CVR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CVR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ways of ipad tablet use and its sparing at school

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The use of the iPad at school depends on the way of its sharing on the basis of which we describe three basic model situations. The 1:1 model describes the exclusive use of the iPad by one student. The second model is a shared classroom where iPads are used by various students (as computers in specialized classrooms). The third model is the use of the iPad as a teacher?s tool. The paper deals with the description of these models and the selection of suitable applications.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways of ipad tablet use and its sparing at school

  • Popis výsledku anglicky

    The use of the iPad at school depends on the way of its sharing on the basis of which we describe three basic model situations. The 1:1 model describes the exclusive use of the iPad by one student. The second model is a shared classroom where iPads are used by various students (as computers in specialized classrooms). The third model is the use of the iPad as a teacher?s tool. The paper deals with the description of these models and the selection of suitable applications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    EDUKACJA ustawiczna DOROSŁYCH

  • ISSN

    1507-6563

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    87

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    790-797

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus