Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00098047" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00098047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm022017.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm022017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití iPad aplikace při rozvoji komunikačních schopností u žáků s Downovým syndromem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie mají i při vzdělávání žáků s mentálním postižením nezastupitelné místo. Využití iPadu je ve vzdělávání rychle se rozšiřující novinkou, jehož výhodou je relativně snadné a intuitivní ovládání a velké množství dostupných aplikací. V příspěvku jsou prezentovány závěry výzkumu, zaměřeného na užití aplikace iPadu při rozvoji slovní zásoby u žáků s Downovým syndromem.

  • Název v anglickém jazyce

    Using iPad application in the development of communication skills of children with Down syndrome

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technologies have irreplaceable place in the education of students with mental disabilities . Using of the iPad in education is rapidly expanding innovation, whose advantage is relatively easy, intuitive operation and a large number of applications available. In this article we present of the research focused on the use of the iPad application in the development of vocabulary in pupils with Down syndrome.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    38-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus