Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence lektora vzdělávání dospělých očima studentů andragogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DMK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DMK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence lektora vzdělávání dospělých očima studentů andragogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Významným faktorem kvality vzdělávání dospělých je lektor. Jeho andragogické a odborné profesní kompetence i osobní vlastnosti rozhodují o dosažení plánovaných výstupů z učení i spokojenosti účastníků. Příspěvek podává zprávu o výsledcích průzkumu realizovaném mezi studenty oboru andragogika na PdF OU v Ostravě, který na základě dvoufázového sběru dat ukazuje, jaký význam přikládají tito studenti jednotlivým kompetencím a osobním vlastnostem lektora a současně jak ze stejného pohledu reflektují současnou vzdělávací praxi. Výsledkem komparace mezi žádoucími vlastnostmi lektorů a jejich reálnými projevy v edukační praxi mohou být aktuální vzdělávací potřeby současných lektorů.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPETENCES OF LECTURER ADULT EDUCATION FROM STUDENTS ADULT EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    An important factor of the quality of adult education is a lecturer. His/her andragogic and professional competences and personal qualities seem to be key factors when achieving planned learning outcomes as well as a satisfaction of the participants. Thepaper reports the results of a survey conducted among students of adult education at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. On the basis of two-phase data collection it shows the importance these students attach to individual competenciesand personal qualities of the teacher and at the same time from the same perspective their reflection of a current teaching practice. This comparison between the desirable characteristics of teachers and their real manifestations in educational practicemay result in the survey of educational needs of current teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobnosť lektora vo vzdelávaní dospelých

  • ISBN

    978-80-557-0801-0

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    203-212

  • Počet stran knihy

    520

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly