Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DXN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DXN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence speciálního pedagoga v edukačním procesu dětí a žáků s narušenou komunikační schopností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poukazuje na vybrané kompetence speciálního pedagoga se specializací logopedie - surdopedie s cílem poukázat na nutnost implementace specializovaných odborných činností do výchovně - vzdělávacího procesu. Zaměřuje se logopedickou prevenci v předškolním věku a na začátku povinné školní docházky, diagnostiku speciálních vzdělávacích potřeb a komplexní logopedickou intervenci u integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Zároveň zdůrazňuje opodstatněnost zakotvení pozice speciálního pedagoga v týmu školního poradenského pracoviště.

  • Název v anglickém jazyce

    The Competences of Special Educational Teacher in Educational Process of Children and Pupils with Disturbed Communicative Ability

  • Popis výsledku anglicky

    This paper points to selected competences of special educational teacher specializing in logopaedics - surdopedy with the aim to point to necessity of implementation of specialized professional activities to educational-learning process. It focuses on logopaedic prevention in pre-school age and at the beginning of compulsory school attendance, on diagnosis of special educational needs and complex logopaedic intervention in integrated pupils with disturbed communicative ability. It also emphasizes justifiability of anchoring the position of special educational teacher in the school?s counselling team.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovácie v teórii a praxi výchovnej a komplexnej rehabilitácie osôb so zdravotným postihnutím

  • ISBN

    978-80-89726-28-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    334-349

  • Název nakladatele

    PdF Univerzity Komenského

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    20. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku