Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logopedická prevence v kontextu očekávaných výstupů vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130158Z" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A130158Z - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Logopedická prevence v kontextu očekávaných výstupů vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na aspekty logopedické prevence u dětí předškolního věku. Analyzuje vybrané dílčí způsobilosti komunikativní kompetence u dětí předškolního věku, a to v kontextu očekávaných výstupů v dané oblasti, jejichž optimální úroveň je charakterizována rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Příspěvek zdůrazňuje nutnost intenzivní stimulace jazykové a komunikativní kompetence v rámci primární logopedické prevence zejména u dětí s rizikovými signály ve vývoji řeči a poukazujena možné negativní důsledky v následném edukačním procesu. Dotýká se zároveň problematiky diagnostické kompetence pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Logopaedics prevention in the context of the expected outcomes of the educational programme for pre-school education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the aspects of logopaedics prevention of children in pre-school age. It analyses chosen partial abilities of communicative competence of children in pre-school age in the context of expected outcome in the given area whose optimal level is characterised by the frame educational programme for pre-school education. The paper emphasizes the necessity of stimulation of language and communicative competences in the primary logopaedics prevention especially in children with risk signals in the speech development. It also points out possible negative consequences in the subsequent education process. The paper also mentions the issues of diagnostics competence of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 - 2012

  • ISBN

    978-80-89256-94-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    657-674

  • Název nakladatele

    PdF UK

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    PdF UK Bratislava

  • Datum konání akce

    3. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku