Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných rizikových projevů v oblasti komunikativní kompetence u dětí v předškolním věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017YR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14017YR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných rizikových projevů v oblasti komunikativní kompetence u dětí v předškolním věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na aspekty logopedické prevence u dětí předškolního věku. Analyzuje vybrané dílčí způsobilosti komunikativní kompetence u dětí předškolního věku a zdůrazňuje nutnost intenzivní stimulace jazykové a komunikativní kompetence v rámci primární specifické logopedické prevence zejména u dětí s rizikovými signály ve vývoji řeči. Poukazuje na možné negativní důsledky edukačním procesu a dotýká se zároveň problematiky diagnostické kompetence pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Chosen Risk Speech in the Field of Communicative Competenceof Children in Pre-school Age

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the aspects of logopaedics prevention of children in pre-school age. It analyses chosen partial abilities of communicative competence of children in pre-school age in the context of expected outcome in the given area whose optimal level is characterised by the frame educational programme for pre-school education. The paper emphasizes the necessity of stimulation of language and communicative competences in the primary logopaedics prevention especially in children with risk signals in the speech development. It also points out possible negative consequences in the subsequent education process. The paper also mentions the issues of diagnostics competence of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tradície a inovácie vo výchove a vzdelávaní modernej generácie učiteľov VIII.

  • ISBN

    978-80-561-0012-7

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    70-84

  • Počet stran knihy

    416

  • Název nakladatele

    PdF

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Kód UT WoS kapitoly