Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rizikové projevy v rozvoji komunikativní kompetence dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA13017JA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A13017JA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rizikové projevy v rozvoji komunikativní kompetence dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na aspekty logopedické prevence u dětí předškolního věku. Analyzuje vybrané dílčí způsobilosti komunikativní kompetence této cílové skupiny, a to v kontextu očekávaných výstupů, jejichž optimální úroveň je charakterizována Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Příspěvek zdůrazňuje nutnost intenzivní stimulace jazykové a komunikativní kompetence v rámci primární logopedické prevence se zaměřením na děti s rizikovými signály ve vývoji řeči a poukazuje na možné negativní důsledky v povinném vzdělávání. Zároveň se dotýká problematiky diagnostické kompetence pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil at risk in the contextoflearning communicative competence

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the aspects of logopaedics prevention of children in pre-school age. It analyses chosen partial abilities of communicative competence of children in pre-school age in the context of expected outcome in the given area whose optimal level is characterised by the frame educational programme for pre-school education. The paper emphasizes the necessity of stimulation of language and communicative competences in the primary logopaedics prevention especially in children with risk signals in the speech development. It also points out possible negative consequences in the subsequent education process. The paper also mentions the issues of diagnostics competence of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Predškolská výchova 2012/2013

  • ISSN

    0032-7220

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    67

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus