Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FQR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FQR - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.
Název v anglickém jazyce
The aesthetics of education as a problem, concept and one of the possible principles of the concept of teacher preparation
Popis výsledku anglicky
The publication we are presenting looks at the problem of the collegiate preparation of teachers from the perspective of aesthetics. The contents of each chapter seeks to explain concepts such as aesthetic education, aesthetic attitude, aesthetic experience, the complexity of the issues that enter into the field of education and training of future teachers, and the principles - creed of the aesthetic-social or socio-aesthetic concept of teacher preparation. In referring to the conclusions of the research, it highlights the complexity of the issues related to the individual characteristics of those who initiate teacher studies. In the context of institutional conditions, other possibilities, values and quality of their professionalization, all the results and effects, ultimately depend on them. Shrnutí
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-791-8
Počet stran knihy
144
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—