Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FQR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FQR - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Estetika edukace jako problém, pojem a jeden z možných principů koncepce profesní přípravy učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace, kterou předkládáme, nahlíží na problém vysokoškolské přípravy učitelů z pohledu estetiky. Obsahy jednotlivých kapitol se snaží objasnit pojmy jako jsou estetika edukace, estetický postoj, estetická zkušenosti, komplexnost otázek, které vstupují do pole vzdělávání a výchovy budoucích učitelů, principy - kréda esteticko-sociálního či sociálně-estetického pojetí učitelské přípravy. S odvoláním na závěry výzkumu poukazuje na složitost otázek spojených s individuálními charakteristikami těch, kteří studium učitelství zahajují. Od nich se, v souvislosti s institucionálními podmínkami, odvíjejí další možnosti, hodnoty i kvality jejich profesionalizace, všechny její výsledky a efekty.

  • Název v anglickém jazyce

    The aesthetics of education as a problem, concept and one of the possible principles of the concept of teacher preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The publication we are presenting looks at the problem of the collegiate preparation of teachers from the perspective of aesthetics. The contents of each chapter seeks to explain concepts such as aesthetic education, aesthetic attitude, aesthetic experience, the complexity of the issues that enter into the field of education and training of future teachers, and the principles - creed of the aesthetic-social or socio-aesthetic concept of teacher preparation. In referring to the conclusions of the research, it highlights the complexity of the issues related to the individual characteristics of those who initiate teacher studies. In the context of institutional conditions, other possibilities, values and quality of their professionalization, all the results and effects, ultimately depend on them. Shrnutí

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-791-8

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy