Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnoty a integrita výtvarného vzdělání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800PT3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800PT3 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnoty a integrita výtvarného vzdělání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný projekt Hodnoty a integrita výtvarného vzdělávání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání řeší problém rozvoje profesních kompetencí učitelů v kontextu s aktuálními školskými kurikulárními dokumenty Rámcové vzdělávací programy České republikyplatných od roku 2004. Složitost a integrita řešení otázek, které si komplexita institucionálního řešení na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě v minulých letech vyžádaly, vyústila ve zvnitřňující pojetí profesionalizace učitelů koncipovaného a strukturovaného na principech estetických (včetně sociálně-estetických zahrnujících principy etické), uměleckých, na principech s vazbou na filozofii pojetí profesní přípravy a celoživotního vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    VALUES AND INTEGRITY OF VISUAL ARTS RELATED TO 1ST AND 2ND LEVEL OF ELEMENTARY EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The project Values and Integrity Related to Visual Arts Concerning the 1st and 2nd Level of Elementary Education deals with the points at issue regarding development of teachers? professional competences within the frame of current educational school curricular documents Frame Educational Programmes of the Czech Republic valid since 2004. The Complexity and integrity related to solution to the problems having being required by the complexity of the institutional solution at the Department of Visual Arts, Pedagogical Faculty of Ostrava University in Ostrava in last years, resulted in submitted concept of teachers? professionalisation being situated and structured on the aesthetical principles (including social-aesthetic comprising the ethical principles), artistic principles, also on the principles connected with the philosophy related to the concept of professional preparation and lifelong education of the teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7368-517-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    231-247

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    29. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku