Hodnoty a integrita výtvarného vzdělání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800PT3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800PT3 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnoty a integrita výtvarného vzdělání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný projekt Hodnoty a integrita výtvarného vzdělávání na 1. a 2. stupni základního vzdělávání řeší problém rozvoje profesních kompetencí učitelů v kontextu s aktuálními školskými kurikulárními dokumenty Rámcové vzdělávací programy České republikyplatných od roku 2004. Složitost a integrita řešení otázek, které si komplexita institucionálního řešení na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě v minulých letech vyžádaly, vyústila ve zvnitřňující pojetí profesionalizace učitelů koncipovaného a strukturovaného na principech estetických (včetně sociálně-estetických zahrnujících principy etické), uměleckých, na principech s vazbou na filozofii pojetí profesní přípravy a celoživotního vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
VALUES AND INTEGRITY OF VISUAL ARTS RELATED TO 1ST AND 2ND LEVEL OF ELEMENTARY EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The project Values and Integrity Related to Visual Arts Concerning the 1st and 2nd Level of Elementary Education deals with the points at issue regarding development of teachers? professional competences within the frame of current educational school curricular documents Frame Educational Programmes of the Czech Republic valid since 2004. The Complexity and integrity related to solution to the problems having being required by the complexity of the institutional solution at the Department of Visual Arts, Pedagogical Faculty of Ostrava University in Ostrava in last years, resulted in submitted concept of teachers? professionalisation being situated and structured on the aesthetical principles (including social-aesthetic comprising the ethical principles), artistic principles, also on the principles connected with the philosophy related to the concept of professional preparation and lifelong education of the teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference
ISBN
978-80-7368-517-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
231-247
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
29. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—