Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601FRU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601FRU - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní škola s dominantním zastoupením žáků z prostředí sociální exkluze: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Školní vzdělávání etnicky romských žáků žijících a vyrůstajících v prostředí sociální exkluze je významně determinováno fyzickým i sociálním prostorem, který má zcela prokazatelný dopad na charakter jednotlivých socializačních procesů, včetně jejich vstupů, průběhu a výstupů. Pedagogická praxe by o tomto fenoménu měla zcela jistě vědět, měla by se v tomto tématu zcela jistě orientovat a především zcela jistě rozumět všem socializačním procesům, které formovaly/formují osobnostní struktury žáků, včetně jejich vstupních předpokladů ke školnímu vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
PRIMARY SCHOOL WITH PUPILS COMING FROM SOCIALLY EXCLUDED ENVIRONMENT: QUALITATIVE ANALYSIS OF SUBJECTS, OBJECTS AND PROCESS OF SCHOOL EDUCATION
Popis výsledku anglicky
School education of ethnic Roma pupils living and growing up in an environment of social exclusion is significantly determined by the physical and social location that has completely verifiable impact on the character of individual socialization, including input, process and output. Teachers of the pupils should know about that and should understand all the socialization process that has shaped / is still shaping the structure of personality of pupils, including their input assumptions to school education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
ISBN
978-80-87952-11-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
375-384
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
23. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—