Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obsahová analýza plánované verze školního vzdělávacího programu z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038229" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obsahová analýza plánované verze školního vzdělávacího programu z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat plán výzkumného šetření včetně průběžných dílčích výsledků analýzy školního kurikula z pohledu vzdělávacích priorit ve výuce žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na vybraných brněnských ZŠ. Příspěvek má podpořit diskusi vedoucí k nalezení optimálních vzdělávacích priorit pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Content analysis of a planned version of a school educational programme from the perspective of work with socially disadvantaged groups

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present a plan of a research examination including continuous individual results of a school curriculum analysis. The work views the subject matter from the perspective of the educational needs in the education of socially disadvantaged pupils from selected primary schools in Brno. The essay presents a contribution to the discussion that should result in finding optimal educational priorities for pupils from socially disadvantaged environments.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils.

  • ISBN

    978-80-210-5033-4

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    381

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly