Obsahová analýza plánované verze školního vzdělávacího programu z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038229" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obsahová analýza plánované verze školního vzdělávacího programu z hlediska práce se sociálně znevýhodněnými skupinami
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat plán výzkumného šetření včetně průběžných dílčích výsledků analýzy školního kurikula z pohledu vzdělávacích priorit ve výuce žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na vybraných brněnských ZŠ. Příspěvek má podpořit diskusi vedoucí k nalezení optimálních vzdělávacích priorit pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Název v anglickém jazyce
Content analysis of a planned version of a school educational programme from the perspective of work with socially disadvantaged groups
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to present a plan of a research examination including continuous individual results of a school curriculum analysis. The work views the subject matter from the perspective of the educational needs in the education of socially disadvantaged pupils from selected primary schools in Brno. The essay presents a contribution to the discussion that should result in finding optimal educational priorities for pupils from socially disadvantaged environments.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils.
ISBN
978-80-210-5033-4
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Počet stran knihy
381
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—