Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Non-linear representation in eLearning courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601G24" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601G24 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Non-linear representation in eLearning courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is aimed at analysing case studies of the use non-linear representation of knowledge as tools in the development of eLearning courses or when teaching eLearning courses. Teachers discovered the advantages of non-linear representation and learners have come to like it to such an extent that they use it when writing their seminar papers or in their theses. We present papers in which learners develop ICT-supported courses - eLearning courses. The authors of such papers usually follow instructional system design (ISD) principles. Usually, they create a concept of all stages of the system design life cycle and go from the low level of distinction to the more detailed levels. Non-linear representation can also be used when explaining the curriculum in an eLearning course.

  • Název v anglickém jazyce

    Non-linear representation in eLearning courses

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at analysing case studies of the use non-linear representation of knowledge as tools in the development of eLearning courses or when teaching eLearning courses. Teachers discovered the advantages of non-linear representation and learners have come to like it to such an extent that they use it when writing their seminar papers or in their theses. We present papers in which learners develop ICT-supported courses - eLearning courses. The authors of such papers usually follow instructional system design (ISD) principles. Usually, they create a concept of all stages of the system design life cycle and go from the low level of distinction to the more detailed levels. Non-linear representation can also be used when explaining the curriculum in an eLearning course.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning

  • ISSN

    1741-5055

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    431-449

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus