Individual professional activities in diagnostics teaching kindergarten teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1701G0E" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1701G0E - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Poszczególne czynności zawodowe w diagnostyce pedagogicznej nauczycielki przedszkola
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku představujeme pedagogickou diagnostiku, která se v práci učitelky MŠ prolíná všemi jejími činnostmi. Svou pozornost zaměřujeme na učitelku MŠ, kdy v souvislosti se vzrůstajícím počtem odkladů školní docházky dětí a případů, kdy jsou děti vráceny z 1. třídy zpět do MŠ, se domníváme, že vyvstává společenská potřeba se na diagnostické činnosti učitelek MŠ výzkumně zaměřit. Ve výzkumné části představujeme 1. etapu výzkumu, ve kterém zkoumáme, zda a jak jsou učitelkami MŠ realizovány dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování dětí týkající se uplatňování forem pedagogického diagnostikování, formálního a neformální. Naší snahou je přikládat důraz na odbornost učitelky MŠ, která je odborníkem na diagnostiku individuálních a věkových zvláštností a měla by být i odborníkem na pedagogickou diagnostiku připravenosti dítěte pro zvládání školních nároků.
Název v anglickém jazyce
Individual professional activities in diagnostics teaching kindergarten teacher
Popis výsledku anglicky
In our contribution we present the pedagogical diagnostics, which mingles with all the activities of a kindergarten teacher in her work. We focus our attention on a kindergarten teacher while, in relation to an increasing number of children?s school attendance postponement and children returned to the kindergarten from the 1st class, we believe that a new social need to focus research on the diagnostic activities of kindergarten teachers has originated. In the research part we present the 1st stage of the research in which we examine whether and how kindergarten teachers perform partial professional activities of the children?s pedagogical diagnostics related to application of the forms of the pedagogical diagnostics, both the formal and informal ones.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
ISBN
978-83-65231-07-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
321
Strana od-do
261-272
Název nakladatele
Wydawnictwo Akademickie Żak
Místo vydání
Warszawa
Místo konání akce
Bielsko-Biała
Datum konání akce
4. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—