Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1701GRO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1701GRO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování učitelky MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku představujeme pedagogickou diagnostiku, která se v práci učitelky MŠ prolíná všemi jejími činnostmi. Svou pozornost zaměřujeme na učitelku MŠ, kdy v souvislosti se vzrůstajícím počtem odkladů školní docházky dětí a případů, kdy jsou děti vráceny z 1. třídy zpět do MŠ, se domníváme, že vyvstává společenská potřeba se na diagnostické činnosti učitelek MŠ výzkumně zaměřit. Ve výzkumné části představujeme 1. etapu výzkumu, ve kterém zkoumáme, zda a jak jsou učitelkami MŠ realizovány dílčí profesní činnosti pedagogického diagnostikování dětí týkající se uplatňování forem pedagogického diagnostikování, formálního a neformální. Naší snahou je přikládat důraz na odbornost učitelky MŠ, která je odborníkem na diagnostiku individuálních a věkových zvláštností a měla by být i odborníkem na pedagogickou diagnostiku připravenosti dítěte pro zvládání školních nároků.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual professional activities in diagnostics teaching kindergarten teacher

  • Popis výsledku anglicky

    In our contribution we present the pedagogical diagnostics, which mingles with all the activities of a kindergarten teacher in her work. We focus our attention on a kindergarten teacher while, in relation to an increasing number of children?s school attendance postponement and children returned to the kindergarten from the 1st class, we believe that a new social need to focus research on the diagnostic activities of kindergarten teachers has originated. In the research part we present the 1st stage of the research in which we examine whether and how kindergarten teachers perform partial professional activities of the children?s pedagogical diagnostics related to application of the forms of the pedagogical diagnostics, both the formal and informal ones.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej

  • ISBN

    978-83-65231-07-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    321

  • Strana od-do

    261-272

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Akademickie Żak

  • Místo vydání

    Warszawa

  • Místo konání akce

    Bielsko-Biała

  • Datum konání akce

    4. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku