Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive Education Evaluation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701GT5" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701GT5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive Education Evaluation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    As far as the pedagogical process is concerned, an evaluation means evaluating textbooks or study materials a) through reviews before the instruction or b) by students - questionnaires through which students evaluate the instruction. For several years, the research at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava has been focused on the theory of adaptive e-learning and its testing in practice. The paper deals with one of the main parts of the stated issue - an evaluation of the educational process and adaptive textbooks. Evaluation is conducted after the realization of the analysis of the protocol of students? behavior in the on-line mode. The paper describes the theoretical proposition of the evaluation and its verification in practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive Education Evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    As far as the pedagogical process is concerned, an evaluation means evaluating textbooks or study materials a) through reviews before the instruction or b) by students - questionnaires through which students evaluate the instruction. For several years, the research at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava has been focused on the theory of adaptive e-learning and its testing in practice. The paper deals with one of the main parts of the stated issue - an evaluation of the educational process and adaptive textbooks. Evaluation is conducted after the realization of the analysis of the protocol of students? behavior in the on-line mode. The paper describes the theoretical proposition of the evaluation and its verification in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference on Distance Learning in Applied Informatics

  • ISBN

    978-80-7552-249-8

  • ISSN

    2464-7470

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    259-270

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Štůrovo, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku