Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701HUI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701HUI - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18450/16:50004946

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the results of comparative study of the blended learning concept of two higher education institutions ? University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 466 and 591 students of both institutions, the data collected within LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according three criteria (learners? visit rate to the course, learners? performance in week days and learners? performance in hours of the day) and compared. In the results different number of assignments was reflected showing higher visit rate to the Technology for education course conducted at University of Ostrava compared to English for specific purposes at University of Hradec Kralove.

  • Název v anglickém jazyce

    The Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the results of comparative study of the blended learning concept of two higher education institutions ? University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 466 and 591 students of both institutions, the data collected within LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according three criteria (learners? visit rate to the course, learners? performance in week days and learners? performance in hours of the day) and compared. In the results different number of assignments was reflected showing higher visit rate to the Technology for education course conducted at University of Ostrava compared to English for specific purposes at University of Hradec Kralove.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Blended Learning Aligning Theory with Practices

  • ISBN

    978-3-319-41164-4

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    302-311

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing Switzerland

  • Místo vydání

    Switzerland

  • Místo konání akce

    Beijing, China

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku