Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701HVH" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701HVH - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An electronic study material stored in the online storage or learning management systems (LMS) is part of the online instruction support at high schools and universities. The paper focuses on the comparison of the accessibility of the study material in the LMS Moodle and the study material that is freely available on the website created by the Weebly tool. The research conducted among the high school students proves that students prefer to use the open storage of study materials, i.e. the website without the need to log in to the learning management system. The type of storing ? freely available space or a closed LMS system ? influences the way students work with the material.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support

  • Popis výsledku anglicky

    An electronic study material stored in the online storage or learning management systems (LMS) is part of the online instruction support at high schools and universities. The paper focuses on the comparison of the accessibility of the study material in the LMS Moodle and the study material that is freely available on the website created by the Weebly tool. The research conducted among the high school students proves that students prefer to use the open storage of study materials, i.e. the website without the need to log in to the learning management system. The type of storing ? freely available space or a closed LMS system ? influences the way students work with the material.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7464-850-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    83-88

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    5. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku