Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TECHNOLOGY EDUCATION AND PRESENTATION OF KNOWLEDGE USING EDUCATIONAL POSTERS WITHIN THE EU PROJECT CONCEPTION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701JX9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701JX9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TECHNOLOGY EDUCATION AND PRESENTATION OF KNOWLEDGE USING EDUCATIONAL POSTERS WITHIN THE EU PROJECT CONCEPTION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the part project activities for popularisation of science and technology focused on popularisation and technology education. The accent put on information technology and internet sources blocked the impact of printed media. There is described the strategy of medial effects and transferring of knowledge through educational posters focused on the project Windows of Science Wide Open. CZ 1.07/2.3.00/45.0004. Educational posters present scientific subjects in integrating knowledge of various subjects of science and technologies. This form of medial impact had positive reactions among pupils and teachers of primary and secondary schools and we recommend their other use within projects.

  • Název v anglickém jazyce

    TECHNOLOGY EDUCATION AND PRESENTATION OF KNOWLEDGE USING EDUCATIONAL POSTERS WITHIN THE EU PROJECT CONCEPTION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the part project activities for popularisation of science and technology focused on popularisation and technology education. The accent put on information technology and internet sources blocked the impact of printed media. There is described the strategy of medial effects and transferring of knowledge through educational posters focused on the project Windows of Science Wide Open. CZ 1.07/2.3.00/45.0004. Educational posters present scientific subjects in integrating knowledge of various subjects of science and technologies. This form of medial impact had positive reactions among pupils and teachers of primary and secondary schools and we recommend their other use within projects.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukacja technika - Informatyka

  • ISSN

    2080-9069

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    71-75

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus