Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901UF2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901UF2 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfying Individually Identified Educational Needs of Kindergarten Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Recognition of personal educational needs is the first step and assumption for its satisfaction. Kindergarten teachers identified their professional educational needs, name and marked their intensity. The segment of named educational needs is related to the direct educational activity of the teacher, namely with the implementation activities in which he / she is in contact with the child or children. The segment is related to preparatory activities and is a matter of its didactic equipment. Research has confirmed a part of the assumption that the educational need that the teacher can identify and name will relate to the pre-school child education process. The highest rate at educational needs showed the highest intensity level "high".

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister - Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    7-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus