Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901UF2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901UF2 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Upokojování individuálně identifikovaných vzdělávacích potřeb učitelek mateřských škol
Popis výsledku v původním jazyce
Poznání vlastních vzdělávacích potřeb je prvním krokem a předpokladem pro jejich uspokojování. Učitelky mateřských škol své profesní vzdělávací potřeby identifikovaly, pojmenovaly a určily jejich intenzitu. Segment pojmenovaných vzdělávacích potřeb má souvislost s přímou vzdělávací činností učitelky, a to s realizačními činnosti, v nichž dochází ke kontaktu s dítětem nebo s dětmi. Segment souvisí s přípravnými činnostmi a je záležitostí její didaktické výbavy. Výzkumem se potvrdila část předpokladu, a to, že vzdělávací potřeba, jíž učitelka dokáže u sebe identifikovat a pojmenovat, se bude vztahovat k procesu vzdělávání dítěte předškolního věku. Nejvyšší četnost u vzdělávacích potřeb vykázal nejvyšší stupeň intenzity ?vysoká?.
Název v anglickém jazyce
Satisfying Individually Identified Educational Needs of Kindergarten Teachers
Popis výsledku anglicky
Recognition of personal educational needs is the first step and assumption for its satisfaction. Kindergarten teachers identified their professional educational needs, name and marked their intensity. The segment of named educational needs is related to the direct educational activity of the teacher, namely with the implementation activities in which he / she is in contact with the child or children. The segment is related to preparatory activities and is a matter of its didactic equipment. Research has confirmed a part of the assumption that the educational need that the teacher can identify and name will relate to the pre-school child education process. The highest rate at educational needs showed the highest intensity level "high".
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister - Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
7-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—