Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individually identified self-education needs of kindergarten teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001ZG2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001ZG2 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Indywidualnie zidentyfi kowane potrzeby samokształcenia nauczycielek przedszkola

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Identyfikacja osobistych potrzeb edukacyjnych jest pierwszym krokiem i domniemaniem wejścia do jakiejkolwiek formy edukacji. W ten sposób wykryto potrzeby edukacyjne nauczycieli przedszkolnych. Nauczyciele zidentyfikowali i nazwali obszary swoich zawodowych potrzeb edukacyjnych i określili ich intensywność. Dla zgłaszanych potrzeb edukacyjnych stwierdzono najwyższą częstotliwość intensywności najwyższego stopnia, tj. „Wysoką”. Badania nie potwierdziły hipotezy, że zidentyfikowane potrzeby edukacyjne nauczycieli są rzeczywiste; że są one tematycznie związane zwłaszcza z integracją i edukacją dwuletnich dzieci w przedszkolach.

  • Název v anglickém jazyce

    Individually identified self-education needs of kindergarten teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Identification of personal educational needs is the first step and presumption for entering any form of education. Thus, educational needs of kindergarten teachers were detected. Teachers identified and named areas of their professional educational needs and determined their intensity. For the reported educational needs, the highest frequency of intensity of the highest grade was found, i.e. „high”. The research did not confi rm the hypothesis, that identifi ed educational needs of teachers are actual; that they are thematically related especially to inclusion and education of two-year-old children in kindergartens.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacja małego dziecka

  • ISBN

    978-83-7587-468-6

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    45-52

  • Počet stran knihy

    247

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Místo vydání

    Krakow

  • Kód UT WoS kapitoly