Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901XY6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901XY6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole ve věkově heterogenní skupině. Učitelky mateřských škol polarizuje odlišný názor na zařazování dětí do tříd věkově heterogenních a věkově homogenních. Obsah předkládaného textu vychází z teorie didaktiky, Rámcového vzdělávacího programu a zaznamenává zkušenosti ze školní praxe v mateřských školách. Hledá odpověď na otázku: Jak explicitně realizovat vzdělávání ve věkově heterogenní třídě mateřské školy. V předkládaném textu je podaný návrh na řešení, který není nový, ale otvírají dveře ke způsobu vzdělávání, který je již známý v praxi základních i středních škol.V příspěvku jsou závěrem vybrány náměty a vyvozena doporučení pro řešení edukačního procesu v praxi. Stěžejním řešeným problémem v edukačním procesu je stanovení cíle a učební úlohy, pomoci nichž je možné realizovat vzdělávání ve třídě věkově heterogenní skupiny děti.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-primary education and some aspects of practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the education of preschool children in kindergarten at age heterogeneous group. Kindergarten teachers polarizes different views on the inclusion of pupils in classes of age heterogeneous and homogeneous age. The contents of the present text is based on the theory of didactics, Framework educational program and records the experiences of school practice in kindergartens. Seeks to answer the question: How to explicitly implement education at age heterogeneous kindergarten class. In the present text, submitted a proposal for a solution that is not new, but it opens the door to the kind of education that is already known practice in primary and secondary schools.The paper concludes selected topics and to draw recommendations for addressing the educational process in practice. The main problem to be solved in the educational process is setting goals and learning tasks with which it is possible to implement the learning in the classroom heterogeneous age group of children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa

  • ISBN

    978-80-905245-6-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    69-78

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostravská Univerzita Pedagogická fakulta

  • Datum konání akce

    17. 3. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku