Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Film jako prostředek popularizace hudby (2. část)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA2101T4L" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A2101T4L - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Film jako prostředek popularizace hudby (2. část)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie prezentuje synergický marketing jako významný prvek hudebně popularizačního potenciálu filmu. Píseň a hudební téma jsou jeho základní prvky, o jejichž snadnou identifikovatelnost, zapamatovatelnost a úzkou vazbu na film se opírá prodej notových materiálů a hudebních nahrávek s filmovou hudbou. Charakteristika a analýza využívání těchto prvků ukazují, že ačkoli jsou primárně komerčními produkty, sekundárně plní funkci médií zprostředkovávajících filmovou hudbu širokému spektru příjemců.

  • Název v anglickém jazyce

    The Film as a Means of Music Popularization 2

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents synergic marketing as a significant element of film's capacity to popularize music. The song and music theme are its basic elements and their easy identifiability and memorability as well as tight link to film lead to sale of sheet music and film music recordings. Characterising and analysing usage of these elements shows that even though they are commercial products primarily, secondarily they play role of media mediating film music to a wide range of acceptors.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hudební výchova časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    11-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus