Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901VOT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901VOT - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o realizaci plošného testování žáků v České republice v rámci jednotné přijímací zkoušky (dále JPZk) na studium na střední škole zakončení maturitní zkouškou, které se podrobují žáci 9. tříd základních škol. Text popisuje, analyzuje a hodnotí vybrané výstupy kvalitativně orientovaného průzkumu zaměřeného na zjištění názorů na význam a průběh JPZk v roce 2018 v Moravskoslezském kraji, a to ze dvou pohledů: z pohledu žáků 9. tříd ZŠ jako účastníků zkoušky a ředitelů středních škol, které využívají výsledků JPZk.
Název v anglickém jazyce
Reflection unified entrance exams for Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The article informs on the implementation of screening of students in the Czech Republic under the single entrance examination (the JPZk) to high school ending with graduation exam, which undergo 9th grade pupils of primary schools. The text describes, analyzes and evaluates selected outputs of qualitatively oriented research aimed at identifying the views on the importance and progress of JPZk in 2018 in the Moravian-Silesian region from two perspectives: from the perspective of 9th grade elementary school pupils as exam participants and from the perspective of directors of secondary schools that use of the results of JPZK.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Podpora rozvoje diagnostických kompetencí učitelů
ISBN
978-83-63873-40-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
265-280
Název nakladatele
GRUPA TOMANI
Místo vydání
Krakow
Místo konání akce
Katowice
Datum konání akce
27. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—