Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901VOT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901VOT - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o realizaci plošného testování žáků v České republice v rámci jednotné přijímací zkoušky (dále JPZk) na studium na střední škole zakončení maturitní zkouškou, které se podrobují žáci 9. tříd základních škol. Text popisuje, analyzuje a hodnotí vybrané výstupy kvalitativně orientovaného průzkumu zaměřeného na zjištění názorů na význam a průběh JPZk v roce 2018 v Moravskoslezském kraji, a to ze dvou pohledů: z pohledu žáků 9. tříd ZŠ jako účastníků zkoušky a ředitelů středních škol, které využívají výsledků JPZk.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection unified entrance exams for Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article informs on the implementation of screening of students in the Czech Republic under the single entrance examination (the JPZk) to high school ending with graduation exam, which undergo 9th grade pupils of primary schools. The text describes, analyzes and evaluates selected outputs of qualitatively oriented research aimed at identifying the views on the importance and progress of JPZk in 2018 in the Moravian-Silesian region from two perspectives: from the perspective of 9th grade elementary school pupils as exam participants and from the perspective of directors of secondary schools that use of the results of JPZK.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Podpora rozvoje diagnostických kompetencí učitelů

  • ISBN

    978-83-63873-40-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    265-280

  • Název nakladatele

    GRUPA TOMANI

  • Místo vydání

    Krakow

  • Místo konání akce

    Katowice

  • Datum konání akce

    27. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku