Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901ZI3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901ZI3 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá deskripcí a úvahou nad odlišností českého pohleduna hodnocení ve vzdělávání. Text prezentuje vybrané výsledky kvantitativně orientovanéhovýzkumu se zaměřením na reflexi vybraných faktorů aktuálního stavu pojetí jednotnépřijímací zkoušky (2018) z pohledu patnáctiletých žáků ZŠ v MSK ČR, a tonapř. na porozumění zadání úloh z matematiky a českého jazyka, zvládnutí didaktického testu(z českého jazyka a literatury, matematiky) z hlediska pohlaví žáků a ve vztahu k obsahuzadaných úloh didaktického testu a úspěšnému přijetí žáků na střední školu ukončenoumaturitní zkouškou

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of selected characteristics of united entrance examination in context of large-scale testing

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter describes and reflects on the difference in the Czech perspectiveon the evaluation of educational achievement. The text presents selected resultsfrom a quantity-oriented research focusing on selected factors of the current conceptof the unified entrance exam (2018) from the viewpoint of 15-year-old primary school pupilsfrom the Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. They were, for instance,the comprehension of task instructions in Mathematics and the Czech language, resultsin the didactic test (Czech language and literature and Mathematics) with regards to pupils?gender and the relation between the task content in didactic tests and pupils? successfuladmission at secondary schools completed by the school-leaving exam (EQF 4).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Diagnostika výsledků vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí

  • ISBN

    978-80-7599-025-9

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    37-52

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly