IPad as tool for individualization of instruction of pupils with special educational needs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA20023H8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A20023H8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5079082" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.5079082</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5079082" target="_blank" >10.1063/1.5079082</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
IPad as tool for individualization of instruction of pupils with special educational needs
Popis výsledku v původním jazyce
Due to a progressive legislative reform, Czech pupils with special educational needs are allowed to attend regular schools. The Education Act of September 2016 and its implementing decree establish equal educational rights for all students. It defines a child, pupil or student with special educational needs as a person who requires additional support to fulfill their educational potential or to enjoy their right on an equal footing with the rest of the society. In the last year, computer technology, tablets in particular, have become an important educational aid.
Název v anglickém jazyce
IPad as tool for individualization of instruction of pupils with special educational needs
Popis výsledku anglicky
Due to a progressive legislative reform, Czech pupils with special educational needs are allowed to attend regular schools. The Education Act of September 2016 and its implementing decree establish equal educational rights for all students. It defines a child, pupil or student with special educational needs as a person who requires additional support to fulfill their educational potential or to enjoy their right on an equal footing with the rest of the society. In the last year, computer technology, tablets in particular, have become an important educational aid.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Conference of Computational Methods in Sciences and Engineering
ISBN
978-073541766-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
American Institute of Physics Inc.
Místo vydání
Řecko
Místo konání akce
Řecko
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000467966400038