Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Transformation of e-learning into microlearning: New approach to course design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20020AT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20020AT - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5114051" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.5114051</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5114051" target="_blank" >10.1063/1.5114051</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Transformation of e-learning into microlearning: New approach to course design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the microlearning concept as one of the future e-learning evolution possibilities. Due to the increasing demands on both learners and organizations, the evolution is inevitable. The paper presents two microlearning courses realized in the LMS Moodle environment. These models represent a recommended structure for transformation of e-learning into microlearning. Models A and B are described in detail, with their pros and cons being compared.

  • Název v anglickém jazyce

    Transformation of e-learning into microlearning: New approach to course design

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the microlearning concept as one of the future e-learning evolution possibilities. Due to the increasing demands on both learners and organizations, the evolution is inevitable. The paper presents two microlearning courses realized in the LMS Moodle environment. These models represent a recommended structure for transformation of e-learning into microlearning. Models A and B are described in detail, with their pros and cons being compared.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2018, ICNAAM 2018

  • ISBN

    978-073541854-7

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics Inc.

  • Místo vydání

    Sheraton Rhodes ResortRhodes, Greece

  • Místo konání akce

    Rhodes, Greece

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000521108600067