MOBILNÍ APLIKACE PRO ROZVOJ KOMUNIKATIVNÍCH KOMPETENCÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023GI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023GI - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MOBILNÍ APLIKACE PRO ROZVOJ KOMUNIKATIVNÍCH KOMPETENCÍ
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci disertační práce, s názvem „Vliv mobilních technologií na rozvoj komunikativních kompetencí žáků základní školy“, je hlavním řešeným tématem rozvoj komunikativních kompetencí u žáků a studentů, a to za pomocí mobilních technologií. Článek je dílčí součástí řešení disertační práce jednoho z autorů. V rámci tohoto článku se autoři zaměřují na mobilní aplikace, jež mohou mít potenciál k rozvoji komunikativních kompetencí u žáků či studentů. Článek obsahuje analýzu vybraných aplikací a možný způsob jejich využití. Dále práce obsahuje kategorizaci vybraných aplikací do modelu VARK, tedy dle toho, jaký učební styl prioritně podporují. Tato práce poslouží jako teoretický podklad pro další pokračování v praktickém zkoumání.
Název v anglickém jazyce
MOBILE APPLICATIONS FOR THE DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE COMPETENCIES
Popis výsledku anglicky
In the framework of his dissertation, entitled “The influence of mobile technologies on develop communicative competencies of primary school pupils ”, the main topic addressed is develop communicative competencies in pupils and students, using mobile technologies. The article is a partial part solving the dissertation of one of the authors. In this article, authors focus on mobile applications that may have the potential to develop communicative competencies in pupils or students. The article has an analysis of selected applications and their possible use. Further work has categorization of selected applications into the VARK model, IE according to the learning style priority. This work will serve as a theoretical basis for further continuation of the practical exploration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2019
ISBN
978-80-87952-31-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
880-887
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
16. 12. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—