Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MOBILNÍ APLIKACE PRO ROZVOJ KOMUNIKATIVNÍCH KOMPETENCÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023GI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023GI - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MOBILNÍ APLIKACE PRO ROZVOJ KOMUNIKATIVNÍCH KOMPETENCÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci disertační práce, s názvem „Vliv mobilních technologií na rozvoj komunikativních kompetencí žáků základní školy“, je hlavním řešeným tématem rozvoj komunikativních kompetencí u žáků a studentů, a to za pomocí mobilních technologií. Článek je dílčí součástí řešení disertační práce jednoho z autorů. V rámci tohoto článku se autoři zaměřují na mobilní aplikace, jež mohou mít potenciál k rozvoji komunikativních kompetencí u žáků či studentů. Článek obsahuje analýzu vybraných aplikací a možný způsob jejich využití. Dále práce obsahuje kategorizaci vybraných aplikací do modelu VARK, tedy dle toho, jaký učební styl prioritně podporují. Tato práce poslouží jako teoretický podklad pro další pokračování v praktickém zkoumání.

  • Název v anglickém jazyce

    MOBILE APPLICATIONS FOR THE DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE COMPETENCIES

  • Popis výsledku anglicky

    In the framework of his dissertation, entitled “The influence of mobile technologies on develop communicative competencies of primary school pupils ”, the main topic addressed is develop communicative competencies in pupils and students, using mobile technologies. The article is a partial part solving the dissertation of one of the authors. In this article, authors focus on mobile applications that may have the potential to develop communicative competencies in pupils or students. The article has an analysis of selected applications and their possible use. Further work has categorization of selected applications into the VARK model, IE according to the learning style priority. This work will serve as a theoretical basis for further continuation of the practical exploration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2019

  • ISBN

    978-80-87952-31-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    880-887

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    16. 12. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku