Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023H4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023H4 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14" target="_blank" >10.1007/978-3-030-21562-0_14</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools
Popis výsledku v původním jazyce
This paper summarizes the results of the completed and defended dissertation on the topic of Categorization of pupil work with tablets in a special elementary school in the Czech Republic. This work was a two-phase research. Qualitative research- a four-year structured observation of pupils at a special elementary school, where categorization was subsequently proposed. Quantitative research- this categorization was verified in 361 special pupils throughout the Czech Republic. The process of personalizing pupils with pupils in selected pupils categories was described. We present the most important findings from this dissertation.
Název v anglickém jazyce
Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools
Popis výsledku anglicky
This paper summarizes the results of the completed and defended dissertation on the topic of Categorization of pupil work with tablets in a special elementary school in the Czech Republic. This work was a two-phase research. Qualitative research- a four-year structured observation of pupils at a special elementary school, where categorization was subsequently proposed. Quantitative research- this categorization was verified in 361 special pupils throughout the Czech Republic. The process of personalizing pupils with pupils in selected pupils categories was described. We present the most important findings from this dissertation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
15th International Conference on Mobile Learning 2019
ISBN
978-989853386-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
111-118
Název nakladatele
IADIS Press
Místo vydání
Holandsko
Místo konání akce
Holandsko, Utrecht
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—