Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023H4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023H4 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_14" target="_blank" >10.1007/978-3-030-21562-0_14</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper summarizes the results of the completed and defended dissertation on the topic of Categorization of pupil work with tablets in a special elementary school in the Czech Republic. This work was a two-phase research. Qualitative research- a four-year structured observation of pupils at a special elementary school, where categorization was subsequently proposed. Quantitative research- this categorization was verified in 361 special pupils throughout the Czech Republic. The process of personalizing pupils with pupils in selected pupils categories was described. We present the most important findings from this dissertation.

  • Název v anglickém jazyce

    Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes the results of the completed and defended dissertation on the topic of Categorization of pupil work with tablets in a special elementary school in the Czech Republic. This work was a two-phase research. Qualitative research- a four-year structured observation of pupils at a special elementary school, where categorization was subsequently proposed. Quantitative research- this categorization was verified in 361 special pupils throughout the Czech Republic. The process of personalizing pupils with pupils in selected pupils categories was described. We present the most important findings from this dissertation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    15th International Conference on Mobile Learning 2019

  • ISBN

    978-989853386-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    111-118

  • Název nakladatele

    IADIS Press

  • Místo vydání

    Holandsko

  • Místo konání akce

    Holandsko, Utrecht

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku