Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problems in progres reading activities for children and youth

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA210205C" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A210205C - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Trudna droga dzieci i młodzieży do aktywnego czytelnictwa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku sleduje čtenářské aktivity, čtenářské preference žáků základních škol. Sleduje, jak na čtenářské aktivity dětí působí další aktivity, které je možno vykonávat ve volném čase, například nabídka televizních programů, filmů, hudby, počítače, tablety, internet, sociální sítě. Příspěvek shrnuje stěžejní poznatky a klade otázky, jak je možno stávající úroveň čtenářství změnit.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems in progres reading activities for children and youth

  • Popis výsledku anglicky

    The author of the article monitors the reading activities and reading preferences of primary school pupils. It monitors how children's reading activities are affected by other activities that can be performed in their free time, such as the offer of television programs, movies, music, computers, tablets, the Internet, social networks. The paper summarizes the key findings and asks questions about how the current level of reading can be changed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci

  • ISBN

    978-83-232-3437-1

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    229-240

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Naukove Uniwersytetu im. A. Mickiewicza

  • Místo vydání

    Poznań

  • Kód UT WoS kapitoly