Problems in progres reading activities for children and youth
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA210205C" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A210205C - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Trudna droga dzieci i młodzieży do aktywnego czytelnictwa
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka příspěvku sleduje čtenářské aktivity, čtenářské preference žáků základních škol. Sleduje, jak na čtenářské aktivity dětí působí další aktivity, které je možno vykonávat ve volném čase, například nabídka televizních programů, filmů, hudby, počítače, tablety, internet, sociální sítě. Příspěvek shrnuje stěžejní poznatky a klade otázky, jak je možno stávající úroveň čtenářství změnit.
Název v anglickém jazyce
Problems in progres reading activities for children and youth
Popis výsledku anglicky
The author of the article monitors the reading activities and reading preferences of primary school pupils. It monitors how children's reading activities are affected by other activities that can be performed in their free time, such as the offer of television programs, movies, music, computers, tablets, the Internet, social networks. The paper summarizes the key findings and asks questions about how the current level of reading can be changed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci
ISBN
978-83-232-3437-1
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
229-240
Počet stran knihy
369
Název nakladatele
Wydawnictwo Naukove Uniwersytetu im. A. Mickiewicza
Místo vydání
Poznań
Kód UT WoS kapitoly
—