Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA21022V6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A21022V6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents the results of research on the incorporation of microlearning courses into the education of future teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. It compares the effectiveness of microlearning and eLearning courses. It also provides additional information on student activity in differently designed courses and their motivation to study a particular e-course. In order to determine the effectiveness of the two approaches, both full-time and distance students participated in the project
Název v anglickém jazyce
Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of research on the incorporation of microlearning courses into the education of future teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. It compares the effectiveness of microlearning and eLearning courses. It also provides additional information on student activity in differently designed courses and their motivation to study a particular e-course. In order to determine the effectiveness of the two approaches, both full-time and distance students participated in the project
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications
ISBN
978-1-7281-4966-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
309-314
Název nakladatele
elfa s. r. o.
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Starý Smokovec
Datum konání akce
21. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—