Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA21022V6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A21022V6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the results of research on the incorporation of microlearning courses into the education of future teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. It compares the effectiveness of microlearning and eLearning courses. It also provides additional information on student activity in differently designed courses and their motivation to study a particular e-course. In order to determine the effectiveness of the two approaches, both full-time and distance students participated in the project

  • Název v anglickém jazyce

    Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of research on the incorporation of microlearning courses into the education of future teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. It compares the effectiveness of microlearning and eLearning courses. It also provides additional information on student activity in differently designed courses and their motivation to study a particular e-course. In order to determine the effectiveness of the two approaches, both full-time and distance students participated in the project

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications

  • ISBN

    978-1-7281-4966-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    309-314

  • Název nakladatele

    elfa s. r. o.

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    21. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku