Stimulation of creativity potential and ambiguity tolerance as effective foreign language teaching predictors
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA220299S" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A220299S - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pegasjournal.eu" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2019.8.1.11" target="_blank" >10.18355/PG.2019.8.1.11</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Stimulácia tvorivého potenciálu a tolerancie nejednoznačnosti ako prediktorov zefektívnenia cudzojazyčnej výučby
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá analýzou kreativity z kognitívneho aspektu vo vyučovaní cudzieho jazyka. Kognitívne teórie kreativity sú prezentované prostredníctvom teórie kognitívnych štýlov, a to premennou tolerancia nejednoznačnosti, mentálnej stimulácie a kreatívneho transdisciplinárneho myslenia. Dynamika tolerancie nejednoznačnosti je zisťovaná pomocou programu tvorivosti v cudzom jazyku.
Název v anglickém jazyce
Stimulation of creativity potential and ambiguity tolerance as effective foreign language teaching predictors
Popis výsledku anglicky
Creativity from the cognitive point of view in teaching foreign languages is analyzed in the paper. Cognitive theories of creativity are presented by means of cognitive styles theories, namely, the variable of ambiguity tolerance, by mental stimulation theory and by creative transdisciplinary thinking. Dynamics of ambiguity tolerance by help of a creativity program in teaching foreign languages is discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Slavonic pedagogical studies journal
ISSN
1339-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
164-175
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—