Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stimulation of creativity potential and ambiguity tolerance as effective foreign language teaching predictors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA220299S" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A220299S - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pegasjournal.eu" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2019.8.1.11" target="_blank" >10.18355/PG.2019.8.1.11</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Stimulácia tvorivého potenciálu a tolerancie nejednoznačnosti ako prediktorov zefektívnenia cudzojazyčnej výučby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá analýzou kreativity z kognitívneho aspektu vo vyučovaní cudzieho jazyka. Kognitívne teórie kreativity sú prezentované prostredníctvom teórie kognitívnych štýlov, a to premennou tolerancia nejednoznačnosti, mentálnej stimulácie a kreatívneho transdisciplinárneho myslenia. Dynamika tolerancie nejednoznačnosti je zisťovaná pomocou programu tvorivosti v cudzom jazyku.

  • Název v anglickém jazyce

    Stimulation of creativity potential and ambiguity tolerance as effective foreign language teaching predictors

  • Popis výsledku anglicky

    Creativity from the cognitive point of view in teaching foreign languages is analyzed in the paper. Cognitive theories of creativity are presented by means of cognitive styles theories, namely, the variable of ambiguity tolerance, by mental stimulation theory and by creative transdisciplinary thinking. Dynamics of ambiguity tolerance by help of a creativity program in teaching foreign languages is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Slavonic pedagogical studies journal

  • ISSN

    1339-8660

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    164-175

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus